ltinfo@balneokosmetika.lt    Klientų aptarnavimas: +370 679 07573

GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

Prekių grąžinimas ir keitimas

1.Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties:

1.1. Pirkėjas per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui.
1.2. Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas raštu praneša Pardavėjui. Pirkėjas turi nurodyti grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Pranešimas dėl sutarties atsisakymo siunčiamas el. paštu info@balneokosmetika.lt.

1.2.1 Grąžinamos prekės privalo atitikti šias sąlygas:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);
  • grąžinamos prekės turi būti tos pačios būklės ir sudėties, kokios buvo Pirkėjo gautos;
  • kartu turi būti grąžinamos ir dovanos, jeigu jos buvo gautos.

1.3. Pasinaudoti pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo teise numatytas 14 (keturiolikos) dienų terminas apskaičiuojamas nuo tos dienos, kurios Pirkėjas gauna užsakytą prekę.
1.4. Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties, kol prekė dar nebuvo jam išsiųsta, Pirkėjas turi informuoti apie tai Pardavėją el. paštu: info@balneokosmetika.lt. Pirkėjo atsisakymas įforminamas kaip užsakymo atšaukimas.

1.5. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių atsiėmimo dienos pakeisti įsigytas prekes kitomis prekėmis. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas privalo sumokėti kainos skirtumą. Jeigu keičiamų prekių vertė yra mažesnė, Pardavėjas negrąžina susidariusio skirtumo. Pirkėjo pranešimas apie norą pasinaudoti šia teise, nurodant grąžinamas prekes (užsakymo numeris, prekės pavadinimas ir kiekis) bei pageidaujamas įsigyti prekes (pavadinimas ir kiekis), siunčiamas el. paštu info@balneokosmetika.lt. Prekių keitimui taikomos 1.2.1 punkto nuostatos.

1.6. Norėdamas pasinaudoti prekių grąžinimo arba keitimo teise, už siuntos grąžinimą moka Pirkėjas. Grąžinimo paslaugos įkainius nustato igaliotas partneris “Omniva”.

1.7. Jeigu prekės pristatymo pirkėjui metu yra pasibaigęs prekės galiojimo laikas, Pirkėjas turi teisę grąžinti tokią prekę per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo pristatymo dienos. Jeigu nustatoma, kad Pirkėjo pretenzija yra pagrįsta, prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių arba Pirkėjas atsisako ją keisti, Pirkėjui grąžinama už prekes sumokėta suma, neskaitant pristatymo išlaidų.

1.8. Prekių grąžinimo tvarka:

1.8.1. Prekės grąžinamos į “Omniva” paštomatus
1.8.2. Užpildykite prekių grąžinimo formą https://www.flipo.lt/ Sumokėję nustatytą siuntimo mokestį, el. paštu ir SMS žinute gausite užregistruotos siuntos numerį. Grąžinimo paslaugos įkainis S/M/L siuntoms: 2,15 Eur, kurį sumoka privatus klientas pildydamas grąžinimo formą (Omniva pasilieka teisę keisti jį be papildomo pranešimo).
1.8.3. Supakuokite grąžinamą prekę (grąžinamos pakuotės reikalavimai: ne mažesnė nei 2x9x14 cm ir ne didesnė nei 38x64x39 cm.) ir atvykę prie Omniva paštomato, sekite nurodymus ekrane. Dėmesio, paštomato ekrane būtina rinktis “Siųsti siuntą”, o ne “Grąžinti siuntą”. Tokiau rinkitės “Anksčiau užregistruota siunta”. Įveskite registracijos numerį gautą el. paštu ir SMS žinute. Atsispausdinkite lipduką ir kruopščiai užklijuokite ant siuntos. Įdėkite siuntą į paštomato skyrelį ir uždarykite dureles. Viskas, grąžinama prekė jau pakeliui pas Pardavėją!
1.8.4. Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 10 darbo dienų nuo to momento, kai prekės pristatomos Pardavėjui.

1.9. Pinigai už prekes grąžinami bankiniu pavedimu į Pirkėjo banko sąskaitą. Mokėjimų grynaisiais pinigais Pardavėjas neatlieka. Užsakymo metu Pirkėjo sumokėtos siuntimo išlaidos negrąžinamos.

Grąžinimo instrukcija video formatu. Spauskite   ČIA⇒
Dažniausiai užduodami klausimai. Spauskite ČIA ⇒