ltinfo@balneokosmetika.lt    Klientų aptarnavimas: +370 679 07573

PRISTATYMO TAISYKLĖS

Pristatymas į „Omniva“ paštomatus

  1. Siuntas paruošiame ir išsiunčiame artimiausią darbo dieną po gauto apmokėjimo už prekes. Savaitgaliais ir valstybinių švenčių dienomis išsiuntimai nevykdomi. Prekių atsiimti MB “Gero laiko” biure galimybės nėra.
  2. Pristatome visoje Lietuvoje į „Omniva“ paštomatus. pristatymas trunka nuo 2 iki 5 dienų. Siuntų pristatymas vykdomas pagal „Omniva“ siuntų pristatymo ir surinkimo tvarkaraštį. Dėmesio, esant dideliems siuntų srautams, galimi vėlavimai!
  3. Siuntos nemokamai pristatomos Pirkėjui įsigyjant prekių už 39 € ir daugiau visoje Lietuvoje (išskyrus Neringą ir Neringos raj.). Užsakymo sumai esant mažesnei kaip 39 € taikomas pristatymo mokestis – 2.90 €. Dėl pristatymo mokesčio į Neringą ir Neringos raj. prašome teirautis papildomai el. laišku arba telefonu.
  4. Gavėjui apie siuntos atsiuntimą ir gavimo vietą bus pranešama SMS žinute, kurioje bus nurodytas durelių kodas, būtinas paštomato skyriaus atidarymui. Jei siuntėjas nurodo gavėjo elektroninį paštą, papildomas pranešimas bus išsiųstas elektroniniu paštu.
  5. Prekių atsiėmimas. Nuvykę prie „Omniva“ paštomato, nurodyto SMS žinutėje arba el.pašte, atlikite sekančius veiksmus: 1. Palietę ekraną, spauskite „Atsiimti siuntą“. 2. Įveskite SMS žinutėje ar el.pašte nurodytą siuntos atsiėmimo kodą. 3. Atsidarius terminalo skyriaus durelėms, pasiimkite siuntą, uždarykite dureles ir patvirtinkite terminalo ekrane atsiėmimo veiksmą.
  6. Siuntiniai paštomate laikomi 7 kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą. Jeigu siunta neatsiimama iš paštomato per nurodytą saugojimo laiką, ji bus grąžinta Pardavėjui, kuris turės sumokėti siuntos grąžinimo mokestį. Tokiu atveju Pirkėjas įsipareigoja sumokėti papildomą 6 eurų mokestį už pakartotinį prekių išsiuntimą.
  7. Tuo atveju, kai Pirkėjas, atsisako pirkimo – pardavimo sutarties, jam tenka pareiga apmokėti prekių siuntimo ir grąžinimo Pardavėjui išlaidas. Šių Pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama iš grąžintinų Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtų pinigų.

 

Kurjerių pristatymas

  1. Siuntas paruošiame ir išsiunčiame artimiausią darbo dieną po gauto apmokėjimo už prekes. Savaitgaliais ir valstybinių švenčių dienomis išsiuntimai nevykdomi. Prekių atsiimti MB “Gero laiko” biure galimybės nėra.
  2. Pristatome visoje Lietuvoje per įgaliotą partnerį. Kurjerių pristatymas trunka nuo 2 iki 5 dienų. Siuntų pristatymas vykdomas pagal įgalioto partnerio siuntų pristatymo tvarkaraštį. Dėmesio, esant dideliems siuntų srautams, galimi vėlavimai!
  3. Siuntos nemokamai pristatomos Pirkėjui įsigyjant prekių už 50 € ir daugiau visoje Lietuvoje (išskyrus Neringą ir Neringos raj.). Užsakymo sumai esant mažesnei kaip 50 € taikomas pristatymo mokestis – 3.50 €. Dėl pristatymo mokesčio į Neringą ir Neringos raj. prašome teirautis papildomai el. laišku arba telefonu.
  4. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja būti pasiekiamas nurodytu laiku, nurodytu adresu. Pirkėjas privalo pateikti kontaktinį telefono numerį ir tikslų adresą, kuriuo kurjeris galėtų pristatyti prekes darbo dienomis 8-17 val. Jeigu prekės pirkėjui nepristatomos dėl pirkėjo kaltės (neteisingai nurodyti kontaktiniai duomenys, pirkėjas nėra pasiekiamas), Pirkėjas įsipareigoja sumokėti papildomą 7 eurų mokestį už pakartotinį prekių išsiuntimą, išskyrus tuos atvejus, kai Pirkėjas su siuntas pristatančia bendrove susitaria individualiai dėl pakartotinio pristatymo.
  5. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  6. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
  7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
  8. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją.
  9. Tuo atveju, kai Pirkėjas atsisako pirkimo – pardavimo sutarties, jam tenka pareiga apmokėti prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas. Šių Pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama iš grąžintinų Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtų pinigų.